Tuesday 29 November 2011

^Memori with `HER ^

Salam semua...
first of all, sori lma xupdate blog..
ari nie aku nk berkongsi nan kome sume tntg
lagu "Aishiteru" by Zivilia Band.

lagu neyh lirik dya bnyk ada kne mengena
dgn my love story with `HER.
that's why i love this song..haha  ^_^
ada seteng-2 lirik lagu 2 aku pernah ckp kt `HER

"walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru" :)

ini larw yg sllu aku ckp kat `HER..
tp neyh baru sebahagian jerk..
ada lagi lrik-2 lagu neyh yg berkaitan nan ktwang
aku harap `HER igt lagi pew yg aku ckp 2..

Opsss, sblum terlupa lau nk dgr lagu neyh
Full Version nye bley dgr dlm Blog aku ek
tanpa menekan button stop or pause 2.. hehe
For ending this entry
this for all (jgn Jelez)


      p/s:: sebenarnya i really miss u larw sygg...
             hmmmm... :((

2 comments:

  1. okayy,biar aku yg berceloteh..
    just nak buadd mu bangge jerw coz ade org sudi cmnt mu punyerw post..
    eheks!
    sakai kan

    ReplyDelete
  2. misz u too larw dear

    ReplyDelete