Tuesday 27 December 2011

| Kesibukan | :))

Salam to all reader...
rase lama gila xhupdate ak nye blog neyh..
bkn sbb mls, tp xsmpat kowt terlampau bz sgt..
neyh bru ada masa ckit nk mengarang.. hehe ^__^
nie semua angkara pratikal pnye pasai..

cuti sem dh abis dh..hehe
msa berehat dah un tamat.
tp sem neyh aku xyah nk kne stdy truk-2 
tp sem neyh aku kne kerah tenaga aku utk pratikal..
perhhh.. sgt-2 larw ltih an...
dh larw kne bgn awai pg
blik kerja dkt kui 5 lbih
pas 2 mlm nk kne uat report harian plak..
xsmpat aku nk rest taw x..

cuti plak just ari ahad jerk..
pnat weyh cmneyh... :((
time blaja asew nk p pratikal
bila time pratikal asew nk p blaja plak..
huhu... dugaan-2, bala-2..haha
tp xpew cmne un aku kne habis kn pratikal neyh 
pas 2 blaja btoi-2 utk sem setrusnya..

dh abis blaja kita cari kerja elok-2
bli rumah,keta n tunaikan permintaan parents
bru aku kahwin dgn HER..
hehe
that all from me..
kalo ada masa lagi aku akn hupdate lagi k..
tq..^__^

No comments:

Post a Comment